17/06/2024

Lions Club Flevoland bestond maandag 17 juni precies 50 jaar. Deze mijlpaal werd met oud- en nieuwe clubleden en aanhang gevierd.

Wat ooit begon en ontstond uit de sponsoring van Lions Club Harderwijk is Lions Club Flevoland na 50 jaar nog steeds actueel en relevant in en voor de maatschappij, helpen en steunen we lokale goede doelen en initiatieven daar waar mogelijk is. Vanuit deze mooie Lions Club Flevoland zijn ook mede Lions Club Lelystad en Lions Club Zeewolde gesponsord en ontstaan.

Acties en doelen

De club kijkt terug op alle acties die ze heeft kunnen doen en de doelen die ze daarbij heeft kunnen ondersteunen en heeft gerealiseerd, zoals de Voedselbank Dronten, Lions Games AZC Dronten, staaroperaties in derde wereldlanden mogelijk maken met vreemd en oud geld, Hospice Dronten, gehandicaptensport, Douwe Egberts punten inzamelingsactie, De Grootste PubQuiz van Dronten en Huis voor Taal.

Lions Flevoland is een serviceclub die een nadrukkelijke bijdrage wil leveren aan de Dronter gemeenschap. ‘We Serve’ is het credo van de Lions en dragen daarmee bij aan concrete ondersteuning aan de lokale gemeenschap.