12/12/2023

De Grootste Pubquiz!

Lions Flevoland organiseert woensdagavond 24 januari 2024 De Grootste Pubquiz. Een event om geld in te zamelen.

De opbrengst van deze avond gaat naar het Jeugd Welzijn Fonds van Stichting Activiteiten Lions Flevoland. Vanuit dat fonds wordt actief steun geleverd aan projecten op onder andere de thema’s laaggeletterdheid en eenzaamheid onder jeugd in onze regio.

Het wordt een gezellige strijdlustige avond waar plezier en samenwerken centraal staan. Maar het gaat om méér tijdens de Grootste Pubquiz. Het winnende team krijgt een wisselbeker en mag een aansluitend goed doel aanwijzen voor een donatie van € 500.

Iedereen kan punten scoren voor zijn team, want er zijn vragen in allerlei categorieën. Veelzijdige algemene kennis binnen het team is handig. En uiteraard is er een muziekronde waarbij meezingen is toegestaan! Kortom, een leuke avond om met vrienden, familie, buren en collega’s aan deel te nemen.

Inschrijven

Je kunt je team voor De Grootste Pubquiz aanmelden via het contactformulier op www.pubquiz-lions.nl.

De Grootste PubQuiz